Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007















Ζ + Θ = L. F. E.

"Τέλειωσα...Αχ φως μου...Τέλειωσα...Σε φτάνω!"
"..."
"Αχ φως μου..."
"..."
"...δεν το πιστεύω πόσο απότομα και δυνατά μ' έκανες να..."
"Σου άρεσε..."
"Με δουλεύεις; Δες πως στραγγίζουν τα υγρά μου πάνω στο σεντόνι..."
"Ναι...βλέπω..."
"..."
"..."
"Με λένε Ζωή...Με λέγαν δηλαδή γιατί μετά από σένα...δεν είμαι πια και τόσο σίγουρη..."
"Ναι..."
"Έτσι ομιλητικός είσαι πάντα καβαλάρη μου;"
"Εξαρτάται...Είναι θέμα..."
"...χημείας;"
"Απλά...δεν είμαι καλός στα λόγια Ζωή..."
"Δεν πειράζει καβαλάρη μου...Είσαι καλός στα άλλα"
"..."
"Έχεις πάει με πολλές ε;"
"Αμέτρητες..."
"Ήμουν σίγουρη... Δεν είσαι απ' αυτούς που θυμούνται ονόματα το πρωί..."
"Θυμάμαι τα πάντα..."
"Ναι καλά! Πες μου λοιπόν το όνομα αυτής που πήγες μαζί της χθες..."
"Ζωή..."
"Χα! Τα μπέρδεψες ήδη...Με τη Ζωή πήγες σήμερα καβαλάρη μου...Που πας; Φεύγεις κιόλας;"
"Πρέπει..."
"Θα σε ξαναδώ ποτέ άραγε;"
"Ίσως...Σε μιαν άλλη Ζωή..."
"..."
"Καληνύχτα..."
"Ξημερώνει καβαλάρη μου...Καλημέρα..."


(Για τις αγάπες που 'φυγαν νωρίς...)


Δεν υπάρχουν σχόλια: